Column: Rommel bij m'n beautytafeltje


Hallo allemaal!

Wat haat ik rommel! Ik heb mijn kamer altijd netjes, en als het weer een rommeltje word moet ik het gewoon opruimen, een beetje een dwang van mezelf. Maar zo nu en dan heb ik echt een rommeltje van mijn beautytafeltje, want daar maak ik foto's voor mijn site, doe ik m'n make-up, styl ik mijn pony én lak ik mijn nagels. En ja, dan kan het echt een rommeltje worden! En hier een voor en een na foto.
Helaas is de voor foto een beetje wazig, maargoed.



Hebben jullie wel eens rommel, en heb je dan ook de dwang om alles opte ruimen? Laat het me weten!

Liefs, Esmay

9 lieve berichtjes:

- on 30 maart 2010 om 18:07 zei

Haha ja ik wil altijd alles netjes hebben ;p

Vera on 30 maart 2010 om 18:45 zei

Hihi, dat heb ik zelf ook altijd. :D

Anoniem zei

HAHAHAHA hoe herkenbaar...

Marijke on 30 maart 2010 om 21:53 zei

ziet er netjes uit!

Elisa on 30 maart 2010 om 22:07 zei

Ik heb dat altijd met mijn nachtkastje

Unknown on 1 april 2010 om 17:12 zei

Bij mij is dat juist altijd opgeruimd!

Beautyshiine on 2 april 2010 om 10:22 zei

Mijn beautytafel is juist altijd opgeruimt
Ik wil het ook altijd netjes hebben :)
x

Natasja on 2 april 2010 om 10:31 zei

Ziet er weer mooi en netjes uit!

Esmay (admin) on 2 april 2010 om 11:50 zei

@ Lizzy, Beautyshiine en Mandy: Ik heb het meestal ook wel netjes, maar nu moest ik fotos maken voor mijn site, en had ik een pakketje gekregen, en ja, dan krijg je wel een rommeltje.
Meestal heb ik dit juist netjes, en de rest van me kamer is echt een prut.

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice