Global art


Hallo allemaal!

Aan de titel denken jullie vast, what the heck, wat is dat? En dat kan ik begrijpen, dat is namelijk wat ik vandaag heb gedaan met mn school! Je kon kiezen uit verschillende dansen, en je kon ook met trommels en dat soort dingen. Ik heb gekozen voor Streetdance, ook al doe ik dat al elke vrijdag, maar dat maakt niet uit!
Het was best leuk, en later gingen we ook voor de ouders dansen. Nou ik schaamde me dood! Ik ben er nu ook net weer, en ga zometeen douchen, en dan komt er straks, om ong. 6 uur een artikel! Want iemand vroeg een review over de Bourjois Foundation, dus die heb ik al klaar voor jullie! Maar ik moet nog even wat aanpassen!
Dit is dus niet het echte artikel!

Tot vanavond!
Liefs!

ps. Ik snap het niet. Heb ik die code voor Google anaylytics ofzo, doet ie het niet.. Ik snap er NIKS van..

2 lieve berichtjes:

Miriam on 3 maart 2010 om 17:28 zei

Heb zin om je artikel te lezen :)
We hebben je trouwens getaggd;)

Springlover on 4 maart 2010 om 12:17 zei

Ik heb deze foundation al een tijdje op mijn wishlist,..denk dak m binnenkort toch echt ga kopen!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice