Nieuw: Fashion Victim


Hallo allemaal!

Vandaag een nieuwe rubriek: Fashion Victim. Daarbij zal ik elke keer (ong. 1 x in de maand) een leuke outfit aan jullie zien, meestal van 1 bepaald merk, maar het kan ook van meerdere merken zijn! So, let's start with the first outfit van Fashion Victim, H&M!



Waarom deze outfit?
Nou, het is bijna lente, en ik vind dit gewoon echt een lente-outfit. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Maar ik vind blousjes leuk, en pumps en het tasje.. Ja ik kan hier zelf ook wel in lopen! En het leuke is dat je het gewoon online kunt kopen!

Ik hoop dat jullie deze nieuwe rubriek een beetje leuk vinden! Dusss. De vraag luidt:
Wat vinden jullie van deze nieuwe rubriek?

Veel liefs!

11 lieve berichtjes:

- on 12 maart 2010 om 19:11 zei

Oe dat blousje is leuk! =D

Tine on 12 maart 2010 om 19:52 zei

Leuke rubriek! Ik vind de outfit leuk! Heb zoveel zin in de zomer!
x

Axelle on 12 maart 2010 om 21:03 zei

ooh echt een leuke outfit samen zou het zo dragen !

Martine on 12 maart 2010 om 22:05 zei

Leuke rubriek & Leuke outfit!

x Martine

martine on 13 maart 2010 om 13:21 zei

Jaa leuke rubriek! & H&M is gewoon liefde.
xx martine.

sofie on 13 maart 2010 om 13:59 zei

leuk!
x

Kelly on 13 maart 2010 om 14:29 zei

Hee,

Die vind ik heel erg leuk^^

Byee,
Kelly xoxo

Rosa on 13 maart 2010 om 17:15 zei

Leuke rubriek+outfit!
x

Anoniem zei

Leuke pumps, en dat voor 15 euro, hebben!

Yvonne on 14 maart 2010 om 16:06 zei

Ziet er wel leuk uit. Ik vind alleen de gebleekte tregging iets minder.

Beautyshiine on 14 maart 2010 om 17:40 zei

Leuke rubriek!
Ben benieuwd naar de volgende outfits!
x

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice