Mijn kwasten: Aanraders of niet?


Hallo allemaal!

Vandaag een soort 'stash'artikel van mijn kwasten, maar ook of ik ze goed vind, of kan je ze maar beter niet aanschaffen, en dat soort dingen! Ik hoop dat jullie zoiets leuk vinden! En nu op naar de kwasten:


Het zit in een grote kom, en alles past er tot nu toe in (gelukkig!). Ik heb hem gekocht bij de Action voor maar €0.55 cent, volgens mij. In ieder geval niet duurder dan €1.00!


Deze kwasten zijn zeker aanraders! Nummer 1 is een beetje ruw, maar ik stoor me er niet aan, als je een erg gevoelige huid hebt is deze niet aan te raden! Verder zijn alle kwasten erg zacht, en ze werken prima! Zeker aanraders dus!
Kwastenset: €6.95 per 6


Deze nieuwe versies van de Hema kwasten zijn ook zeker aanraders. Lekker zacht, én van echt dierenhaar, wat wil je nog meer? En het leuke is dat ze écht budgetproof zijn, én dat ze gewoon te koop zijn bij de Hema! Echte aanraders dus!
Foundationbrush (1): €3.00
Blendingbrush (2): €2.50
Eyeshadowbrush (3): €2.50


Nummer 1 is zéker géén aanrader! Zo ruw, zelfs bij een normale/gecombineerde huid voelt het nog niet fijn! Nee, gelukkig dat ie uit het arsortiment is van Essence! Nummer 2 daarintegen is dan wél weer heerlijk zacht! Dat is dan wel weer een aanrader! Nummer 1 is geen aanrader, nummer 2 zeker weten wel!
Kabukibrush (1): Uit het arsortiment
Blushbrush (2): €2.99 (LE)

En dit was een kwasten'stash' artikel, en of het aanraders waren of niet.
Ik hoop dat jullie hierwat aan hebben! :)

Liefs Esmay!

16 lieve berichtjes:

Liselot on 13 maart 2010 om 20:03 zei

Wow die kom is echt handig!Maar wat zit er in die kom waardoor jouw kwasten rechtop blijven staan?

Esmay (admin) on 13 maart 2010 om 20:19 zei

@ Liselot:
je zult het nooit geloven, maar er zit rijst in, het blijft goed als er maar geen nattigheid op komt! Echt handig ;)

Martine on 13 maart 2010 om 20:50 zei

Leuk artikel! Die van Essence (die eruit is) ziet er idd niet fijn uit! Die van de hema hebben toch gewoon synthetisch haar? De hema is namelijk anti dierenleed enzo :P

x Martine

Fleur on 13 maart 2010 om 21:56 zei

Haha, dat is wel slim gevonden met die rijst in die kom. ;)

- on 13 maart 2010 om 22:41 zei

Die van Claire's wil ik ook nog is proberen! =D

tine on 14 maart 2010 om 09:13 zei

Wow, dat is hanig, zo je kwasten in een kom!
Leuke kwasten!
x

Axelle on 14 maart 2010 om 09:44 zei

ik heb ook zo een pot met al mijn kwasten in had ze gezien op youtube bij juicystar07 ik heb ook de kwastenset van de claires maar dan de lichtroze met zwarte bolletjes (alleen die bolletje gaan er zoo snel af :s) maar leuk artikel !

Rosa on 14 maart 2010 om 10:38 zei

Leuk artikel!! Die claire's kwasten lijken me best goed, voor zo een merk hebben ze mooie vormen en zien ze er redelijk professioneel uit!
x

Natasja on 14 maart 2010 om 12:19 zei

Erg handig en je kwasten staan erg leuk in die kom!

sofie on 14 maart 2010 om 13:13 zei

leuk artikel! je hebt groot gelijk, de nieuwe collectie van de hema is veel beter dan de vorige!
x

Esmay (admin) on 14 maart 2010 om 14:49 zei

@ Martine: Ja, maar dit is toch wel van echt dierenhaar? Maar misschien van dieren waarvan de haren zijn afgeschoren? maar, ik weet het ook verder niet! :)

Fleur on 14 maart 2010 om 15:31 zei

De kwasten van de Hema zijn idd fijn (de nieuwe)! En die kabubi van Essence is echt slecht ja ;)

- on 14 maart 2010 om 16:07 zei

Ik had trouwens een vraagje aan jou ;p, hoe doe je dat lees meer zeg maar? Zou je het willen mailen oid? xxx

Beautyshiine on 14 maart 2010 om 17:02 zei

Erg handig!
Ik heb die blending brush van de hema ook,en vind hem ook super!
x

Roxanne on 14 maart 2010 om 18:06 zei

Ik was laatst bij de Hema omdat ik WIST dat ze daar foundationkwasten verkochten. Ik kon het niet vinden en vroeg het aan een medewerkster. Ze zei: 'Natuurlijk hebben we dat niet, dat moet je absoluut niet met een kwast aanbrengen' Ik dacht jahoor, dom wicht. Zoek het zelf wel uit. Ik was zo kwaad.. :P:P:P

Esmay (admin) on 14 maart 2010 om 18:15 zei

@ Roxanne: Bij mij staan ze bij de makeup, zegmaar dan is er zo'n 'stand' of hoe noem je dat, en dan aan de zijkant staan dan de kwasten, maargoed, ik weet natuurlijk niet waar jij woont! ;)

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice