Lush: Paascollectie


Hallo allemaal!

Ik kreeg een berichtje van Lush, er is namelijk een 'paascollectie' uit.
En die hebben ook weer schattige en leuke producten!
Dus die ga ik jullie vandaag laten zien!

Ik vind het harstikke leuke producten, en volgens mij ook superfijn.
Ik heb namelijk nog nooit wat gehad van Lush, shame on me.
Maar, altijd leuk, toch? Deze spulletjes op je badkamertafeltje!
Je kunt deze spulletjes HIER bestellen, en anders moet je naar een LUSHstore bij jou in de buurt!

Wat vinden jullie van deze paascollectie, en zou je er wat van nemen?

Liefs!

6 lieve berichtjes:

Natasja on 11 maart 2010 om 18:30 zei

Ziet er super schattig uit!

Milou on 11 maart 2010 om 20:01 zei

Leeeuk!

Miss Eve on 11 maart 2010 om 20:36 zei

ziet er leuk uit ;P

Frauke on 12 maart 2010 om 17:39 zei

Oeeh schattige dingen zeg! Alleen is Lush best wel duur.

♥,
Frauke.

Martine on 13 maart 2010 om 19:39 zei

Wat cute! Leuk joh :D

x Martine

Beautyshiine on 14 maart 2010 om 09:11 zei

Oh,wat een cute collectie^^
x

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice