Sieraden: VERA18


Hallo allemaal!

Waarschijnlijk beloeren jullie allemaal wel de leuke beautysite VeraCamilla, maar ze heeft nog meer leuks dan alleen een beautysite, ze heeft namelijk een eigen sieradenlijn!
How freaking fantastic!
En hier een paar fotos van haar sieradenlijn:





Ik vind de oorbellen echt supermooi! En natuurlijk breid zich dit nog wel uit!
Dus misschien over ? jaar, zijn er ook wel prachtige armbandjes, en kettingen, letmaar op!

Wil jij deze oorbellen bestellen: KLIK
En misschien loop jij dan met deze echte Vera Camilla oorbellen!
de prijzen staan op de site van VERA18.

Liefs, Esmay

5 lieve berichtjes:

Vera Camilla on 10 maart 2010 om 19:47 zei

Hi Esmay,
Bedankt voor je artikel!
Waarschijnlijk wordt de shop al snel aangevuld :)
Liefs.

sofie on 10 maart 2010 om 20:33 zei

mooie dingen!
x

Josephine on 11 maart 2010 om 14:07 zei

I like them!

Martine on 13 maart 2010 om 20:05 zei

Ik kijk eigenlijk nooit op haar website, maar heb haar wel op youtube. Leuk dat ze nu een eigen lijn heeft!

x Martine

Beautyshiine on 14 maart 2010 om 21:49 zei

Ik hou van haar sieraden!
Ik ga zeker eens wat kopen!
x

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice