Review: Verschillende roze lipsticks


Hallo allemaal!

Vandaag een kleine review van 4 verschillende roze tinten lipstick.
Het zijn 4 lipsticks van verschillende merken. En ik hoop dat jullie hier
wat mee kunnen!



1: Dit is een HEMA lipstick in kleur 11. Ik heb em niet lang geleden uit een uitverkoopbak gehaald. Het is mijn 'bijna'perfecte felroze kleur! Ik heb er toen gelijk 2 meegenomen! Zo mooi! Hij dekt goed, en blijft lang zitten. Echt een toplipstick! En de verpakking vind ik ook best mooi, chique! Cijfer: 9

2: Dit is een Jelly Pong Pong Trifle lipstick in kleur Blackcurrant. Hij lijkt donker, maar op je lippen is ie een mooi roze kleurtje. Hij smeert goed, het is niet een 'droge' lipstick zegmaar. Hij blijft niet superlang zitten, maar het is wel een fijn kleurtje! Top! Alleen de verpakking vind ik wat kinderachtig, maar wel lief. Cijfer: 8

3: Dit is een Miss Helen lipstick in kleur 14. Wth is het verschil tussen Hema en Miss Helen? Maargoed. Ik dacht eerst dat dit de perfect felroze was. Maar dat is ie niet (daarom ook die van de Hema), hij is wel fijn. Maar net een lichtrozigere. Kan niet goed uitleggen! Ik vind het wel een mooi kleurtje! De verpakking vind ik was simpel en goedkoop ogen. Maar het is niet iets waar ik me aan erger! Dit vind ik ook weer een fijne lipstick. Cijfer: 8

4: Dit is een Yves Rocher lipstick in kleur N05. Het is een heel nude roze kleurtje. Maar hij geeft niks af! Geen pigment. Jammer! Dat zie je zo ook wel op de swatchfoto. Dat vind ik echt jammer, want ik dacht dat dit een mooi lichtroze kleurtje was. Je ziet helaas alleen maar glitter op je lippen. Nouja, dit vind ik dus echt géén toplipstick! Erg jammer! Cijfer: 6 (Ik kan geen onvoldoendes geven! ;))



Mijn favoriete lipstick van dit rijtje is zeker weten die van de Hema!
Wat is jullie favoriete (roze) lipstick?

Liefs, Esmay

7 lieve berichtjes:

Lydia on 2 maart 2010 om 18:59 zei

Leuk, want Hema lipsticks zijn deze week in de aanbieding. :) Mooie kleurtjes!

Esmay on 2 maart 2010 om 19:11 zei

@ Lydia: Nou, ik kan deze zeker wel aanraden! Ze zijn trouwens van de Lonlasting lijn ;)

Josephine on 2 maart 2010 om 19:16 zei

Oeeh die van hema is mooi! Pfft, wat een flutlipstick van Yves Rocher!

Esmay on 2 maart 2010 om 19:26 zei

@ Josephine : Ja helaas wel! En met concealer eronder is ook niet alles, helaas!

Frauke on 2 maart 2010 om 20:34 zei

Die van Hema is echt mooi! Ik hou van die kleuren :)

xoxo Frauke

Tine on 2 maart 2010 om 21:05 zei

Leuke kleurtjes!
x

Lvst on 3 maart 2010 om 17:09 zei

Mooie kleuren, die 1e is lekker fel zeg! Ik heb niet veel roze kleuren omdat ik dat bij mijn huidskleur niet zo mooi vind, maar ik vind 1 van nyx erg mooi & mac twig is ook mooi :-)!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice