What to do: Normale huid


Hallo allemaal!

Vandaag weer een informatie stukje, en dit keer over de normale huid.
En ik kan je wel zeggen dat je heel veel geluk hebt als je dit huidtype hebt!
Op naar de info:

Ik kan geen oorzaken vinden van de normale huid, omdat het dus normaal is!
Maar ik kan je wel vertellen hoe een normale huid eruit ziet...

Hoe ziet de normale huid eruit?
De normale huid heeft een egale tint. Het is zacht en fijn, en je ziet de porieen niet.
Je hebt ook geen last van vlekjes of andere dingen.

Wat kun je beter NIET doen bij de normale huid?
Je kunt beter geen spullen gebruik voor de droge, gevoelige of vette huid, want als je een reinigingsroutine gebruikt voor een droge huid dan word het juist vettig, omdat het voor de droge huid dan weer wat vetter moet worden, en bij de vette routine is dat juist weer andersom, dan word je huid droger, en dat wil je natuurlijk niet, gebruik het liefst gewoon een reinigingsroutine voor de normale huid!



Hoe kan je een normale huid verzorgen?
Je hebt niet veel nodig voor de normale huid. Je kunt het best de huid reinigen met bijvoorbeeld reiniginsmelk, met een tonic, natuurlijk voor de normale huid, doe dit 2x per dag, 's ochtends en 's avonds. Ook in de ochtend natuurlijk een beschermende dagcreme gebruiken met SPF, dat beschermd tegen de zon, 's nachts kun je gewoon een nachtcreme gebruiken. Je moet natuurlijk ook af en toe scrubben om de dode huidcellen te verwijderen, en daarna een masker om het weer te voeden, want je huid is daarna wel kwetsbaarder! Ook als je het gevoel hebt dat je juist een beetje een drogere of juist vettere huid krijgt, gebruik dan wél iets voor de droge of juist voor de vette huid!

Dit is niet zo'n lang stukje als de droge huid, omdat de normale huid dus niet superveel verzorging nodig heeft! Maar ik hoop toch dat jullie hier wat aan hadden!
Ook heb ik een test opgezocht waarin je kan zien wat voor huidtype je juist precies hebt,
klik dus HIER om die test te doen!

Volgende keer wat over de vette huid!

Veel liefs, Esmay

5 lieve berichtjes:

Eva zei

Ik heb helaas geen normale huid .

x

Regina on 29 maart 2010 om 20:47 zei

handig!

Lizzy zei

handig! Je moet echt boffen als je een droge huid hebt.

Elisa on 30 maart 2010 om 22:06 zei

Ik heb af en toe een droge huid en meestal normale huid.

Beautyshiine on 2 april 2010 om 10:23 zei

Hnadig!
Ik heb een normale huid^^
x

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice