NOTD'S: Eyeko lakjes


Hier had ik jullie al meer informatie gegeven over de nieuwe lakjes van Eyeko. Maar ik heb ze natuurlijk ook opgehad. En de kwaliteit is gewoon over het algemeen goed van Eyeko. Ook weer van deze nagellak. Al vind ik de een fijner dan de ander, maar oke!


Eyeko Rain Polish
Het is echt een superleuk kleurtje. Maar wat dan wel weer jammer is dat ie echt heel erg dun is, en daarom heb je soms te veel en soms te weinig. Heel irritant. Deze blijft net als al die andere Eyekolakjes minstens 2 dagen zitten. Oh, trouwens op de foto lijkt -ie erg lichtblauw, maar soms zit er ook een grijze gloed doorheen, echt leuk!


Eyeko Saucy Polish

Dit is ook een erg mooi lakje. Sommigen dachten dat dit een 'gewoon' rood lakje was, maar dat is niet zo. De 2de foto de 2 vingers onderaan dat is een beetje de echte kleur. Het is een beetje een donkere rode kleur. Ik ben niet zo gek van rode nagellak, maar deze vind ik zelf wel erg mooi. Ook blijft deze weer 2 dagen zitten. Met 2 laagjes is-ie trouwens mooier, dan is-ie echt wat meer donkerrood!

Zoals je ziet, leuke kleurtjes, en voor $3.50 zeker het proberen waard.
Tip: Lilac Polish, Vintage Polish en Tea Rose Polish
maar ik vind Rain Polish ook een aanrader door het kleurtje!

Wat vinden jullie van de nieuwe lakjes van Eyeko?

Veel liefs , Esmay

5 lieve berichtjes:

Nailpolicious on 30 juli 2010 om 20:12 zei

ik vind ze leuk! vooral die eerste!

SugarblossomNL on 30 juli 2010 om 22:42 zei

Meid wat een mooie kleur blauwe nagellak zeg! Leuke site heb je btw!!

Liefs Kelly!

Axelle on 31 juli 2010 om 08:51 zei

ze zien er super leuk uit :D

Elisa on 2 augustus 2010 om 21:01 zei

Leuk!

Paula on 1 november 2010 om 14:12 zei

Hee, waar koop je die nagelakjes? Gewoon op eyeko.com?
Want daar zijn ze 4 dollar en niet 3,50 dollar.
:S

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice