om 6 uur precies!


om 18:00 precies is mijn nieuwe blog een feit! ik ben er vandaag druk mee bezig geweest, en ik ben er echt superblij mee.
natuurlijk zou ik het liefst een paar dingetjes veranderen, maar dat kan niet,  dus laat ik het zo! ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik weer ga bloggen.
dus om 18:00 precies!!!!
natuurlijk kan je er nu ook al stiekem op kijken, maar er staat nog niks online (':
de link!
om 6 uur dus!

2 lieve berichtjes:

Elisa on 14 augustus 2010 om 19:06 zei

Spannend!
Ik ga meteen even kijken!

Charlotte on 28 februari 2012 om 16:53 zei

Gefeliciteerd!x

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice