GOOD NEWS!


Oke, ik liep veeeeeelste hard van stapel om gelijk te zeggen dat ik ging stoppen,
want eigenlijk WIL ik dat niet!

IK GA EEN NIEUWE BLOG BEGINNEN! na mijn vakantie.
Het word een persoonlijke blog, met natuurlijk soms een beetje beauty, fashion en lifestyle,
maar personal staat voorop!

Als jullie nog leuke namen weten voor mijn blog: SAY IT!

Ik hou van jullie,

liefs, Esmay

3 lieve berichtjes:

Laetitia on 11 augustus 2010 om 18:04 zei

Leuk!
Ik ben benieuwd!

Prinses Prikbordje on 11 augustus 2010 om 18:35 zei

Oh wat leuk! Ik hoop dat je daar meer plezier aan beleeft. Ik kijk ernaar uit hoor. n_n

Anoniem zei

ooh leuk!
ik heb het wel gemist hihi :D
dan ga ik je nieuwe blog volgen op bloglovin' :)

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice