Faves of the Month: Juli


De maand is alweer bijna voorbij, en dat betekend weer de Faves of the Month rubriek! Ook deze maand heb ik weer wat fijne spulletjes uitgezocht die ik deze maand echt veel gebruikte! Ik heb er een paar herontdekt die ik eigenlijk nooit meer gebruikte maar nu wel weer. Laten we maar gauw gaan kijken!


Essence Return to Paradise Oil Control Papers

Dit vind ik echt een heerlijk product. Volgens mij ligt het ook nu nog in de schappen van Essence, maar dat weet ik niet zeker. Heel fijn voor in de zomer, want je kan gewoon even met zo'n doekje eroverheen gaan en je bent weer ready to matte (hoe ik dat dan noem!).
Zeker een aanrader, dus hebben ze hem nog: Meenemen!

Essence Return to Paradise Shimmer Powder

Dit was voor mij echt de hoogtepunt van deze collectie van Essence. Ik vind hem fijn, hij ziet er gorgeous uit! I love it. Ik denk niet meer dat ze hem hebben, want hij vloog de winkels uit. Heel jammer dat ze deze niet in de vaste collectie hebben, maar helaas, dat hebben ze niet.
Toch vind ik hem heel fijn, en heb je hem toch nog ergens gezien: Zeker meenemen!
GOSH Waterproof Eyeshadow Pencil ; Love that Ivory en Love that Pink

Deze heb ik herontdekt deze maand. Ik wil ze namelijk ook meenemen op vakantie, maar doordat ik ze niet gebruikte twijfelde ik eraan. Maar nu ik ze de hele maand heel vaak heb gebruikt neem ik ze zeker weten wel mee. Voor oogschaduwbasis of gewoon als oogschaduw. Ik vind ze perfect!

Eyeko Fatbalms ; Strawberry en Minty

Deze vind ik ook erg fijn. De rode (Strawberry) kan je ook op je wangen doen, dat geeft ook een mooi effect. En Minty kan ook, maar die is voor nu te licht. Dus gebruik ik die op mijn lippen. De rode voor een 'nude'achtig rode effect, en de roze gewoon voor de fun! I totally love them!

Wat waren jouw faves van deze maand?

Veel liefs, Esmay

ps. Ik heb mijn camera terug! Jeeh! So happy, zo voor mijn vakantie! ('aa)
Helaas heb ik wel superveel vooruit geschreven met de oudere camera, maar ach ('aa)

7 lieve berichtjes:

Amber on 28 juli 2010 om 19:06 zei

Leuke favorieten! Ik ga een dezer dagen weer een artikeltje maken met favorieten (getagged :P) en ik moet er nog even over nadenken. :P

Lee; on 29 juli 2010 om 10:39 zei

Leuke favorieten! Bij ons in de Kruidvat lag er nog van alles van de Return to Paradise LE, maarja daar valt ook heen peil op te trekken ;)

De fatbalm in 'Strawberry' gebruik ik ook altijd als blush, super fijn!

Esther on 29 juli 2010 om 14:03 zei

leuke favorieten, maar wat is je layout PRETTY geworden, echt mooi.
btw, je staat deze week in de spotlight op mijn site :) hihi

Natasja on 29 juli 2010 om 14:25 zei

Erg leuke favorieten =)

Esmay on 29 juli 2010 om 14:37 zei

@ Esther: Ja ik weet niet wat ik doe, ik heb hem ook weer veranderd! Binnenkort een post met een Update over myn layout dat jullie kunnen kiezen ;)

Nailpolicious on 29 juli 2010 om 15:52 zei

leuke favorieten! goed dat je het zegt eind van de maand. moet ook weer een overzicht maken!

Shelley on 1 augustus 2010 om 18:32 zei

Die Waterproof eye pencils van Gosh zijn erg fijn als oogschaduwbasis inderdaad, daar heb ik ze ook een tijdje voor gebruikt!
En alle producten zijn leuk eigenlijk!:D

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice