Filmpje: Nieuw kapsel #2


Vandaag weer iets over 'haar'. Dit doe ik eigenlijk nooit, maar ik ben weer naar de kapper geweest! Zoals de vorige keer laat ik dat ook weer aan jullie zien, in een filmpje!

Haar: Nieuw kapsel from sweet cupcake beauty on Vimeo.



Ik heb gewoon een stukje eraf, en blonde highlights. Dit had ik vorig jaar ook in de zomer, en dat vind ik altijd wel leuk!
De verf was van Wella ; Pure Blonde.

Ik wou eigenlijk ook nog een pony (net zoals de vorige keer), maar als mijn pony niet zat zoals ik het wou, deed ik het ook zo. Dus laat ik het maar zo!

Love, Esmay

6 lieve berichtjes:

Regina on 14 mei 2010 om 19:39 zei

staat je leuk!

Elisa on 14 mei 2010 om 19:45 zei

Leuk kapsel ;)

Martine on 14 mei 2010 om 19:52 zei

Ziet er leuk uit :D

x Martine

Natasja on 15 mei 2010 om 11:52 zei

wat een leuk kapsel, staat leuk =D

Miriam on 15 mei 2010 om 20:41 zei

Leuk kapsel :)

Elske on 16 mei 2010 om 09:05 zei

Erg leuk! (:

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice