Filmpje: Daily Routine


Ik dacht: Ik maak weer is een filmpje, en hier staat ie, of wat doet ie? In ieder geval: veel kijkplezier!
Deze stond al een keer online, maar omdat er wat was met de reacties, hier nog een keer, nu kan je wel reacties achterlaten!

Daily routine from sweet cupcake beauty on Vimeo.


Wisten jullie trouwens dat je bij Vimeo ook kunt subscriben?
Nee? Doe dat dan :) Want meestal upload ik een filmpje eerder dan datie op de site staat!

Natuurlijk gebruik ik soms ook foundation, en andere blush/oogschaduw/lipstuff,
maar dit is wel een beetje wat ik 'daily' gebruik!

Wat gebruiken jullie 'daily'?

Veel liefs, Esmay

7 lieve berichtjes:

Channah zei

Wat ben jij een super leuk meisje! :)

Martine on 13 mei 2010 om 19:27 zei

Leuk filmpje, had 'm idd al gezieN :D
x Martine

Esmay on 13 mei 2010 om 19:40 zei

@ Channah: Nou dankjewel :$

Danique on 14 mei 2010 om 12:56 zei

leuk filmpje!

Natasja on 14 mei 2010 om 13:05 zei

weer een hartstikke leuk filmpje! =D

Sharon on 15 mei 2010 om 10:49 zei

Leuk filmpje! :)

Beautyshiine on 15 mei 2010 om 21:03 zei

Leuk om te zien!
Leuk filmpje ook!^^
x

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice