Review: Honeycat Cosmetics #2


Hallo allemaal!

Vandaag weer een review, en dit keer weer over Honeycat, ik had namelijk ook nog 2 andere dingen ontvangen, en die ga ik vandaag voor jullie reviewen!
Psst. Eigenlijk ga ik er maar 1 reviewen, want bij de andere komt een winactie! So, stay continued!


De doos die jullie de vorige keer ook al zagen! :)

En hier komt de review over de Rub Me Tummy bodycream.



Merk: Honeycat Cosmetics
Product: Bodycream
Naam: Rub me Tummy Honey and Milk Hand and Body cream
Prijs: $12.00 (voor de 'grote verpakking')

Looks: Een lieve verpakking, maar het zijn sampleverpakkingen! De grote verpakking ziet er wel erg leuk en mooi uit!
Smells: Echt heerlijk naar honing! Het is niet té, maar een subtiel geurtje. Echt heel erg lekker.

Feels: Ik gebruik hem alleen op mn handen, en dan voelen mn handen heel zacht en fijn! Zeker een fijne handcreme.
Cares?: Ja, want mijn handen voelen dus heel lekker zacht, en helemaal niet zo hard! Het werkt dus zeker voor mij.

Vind ik hem aan te raden? Ja, zeker weten. Het ruikt echt lekker, maar niet té, én je kunt het voor je handen en lichaam gebruiken! Voor de grote pot betaal je dus 12 dollar, en dat is zeker niet duur voor deze fijne hand/bodycream!

Te koop bij Honeycat Cosmetics!

Veel liefs, Esmay

ps. Je kan nogsteeds je blog spammen! Klik hier om je blog te spammen!

6 lieve berichtjes:

- on 19 april 2010 om 18:53 zei

Lijkt me erg fijn! =D

Elisa on 19 april 2010 om 20:01 zei

Ziet er erg leuk uit ;)

Eva! on 19 april 2010 om 20:29 zei

klinkt chill!

Beautyshiine on 19 april 2010 om 21:17 zei

Hij lijkt me erg leuk!
x

Martine on 20 april 2010 om 15:40 zei

Hmm yummie!

x Martine

amanda van het nederend zei

wil al zo lang iets proberen van dit merk!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice