Gewonnen: Beautyfreak


Hallo allemaal!

Ik kreeg een mailtje van Esther dat ik een GOSH Effect Powder had gewonnen, en daar ben ik maar wat blij mee, want ik heb er nog geen 1, shame on me. En nu dus wel. En ik ga vandaag aan jullie laten zien welk kleurtje ik heb gewonnen, en ik ga kijken of ze echt wel zo veel pigment hebben zoals iedereen zegt!


Echt superleuk verpakt met die dingetjes erbij! Dat maakt het echt leuk om te winnen. Ook zat er een lief briefje bij. En check dat mooie handschrift!


Ik heb de kleur 'Greeny' gekregen, echt een supermooie kleur. Het is heel donkergroen, maar soms lijkt het net een beetje bruinig. En hele mooie glitters, echt supermooi!


En ja, het is waar. Ze hébben superveel pigment! Ze zijn ook zeker fijn om te gebruiken als eyeliner (nat kwastje, en het pigment). Zeker aanraders dus!

Ik ben er echt superblij mee, en dus: Dankjewel Esther!

Oh, en ik vond het gewoon leuk om het met die bloemetjes/glittertjes te fotograveren!

Veel liefs, Esmay

ps. je kan je blog nog steeds spammen! Klik hier om dat te doen :)!

12 lieve berichtjes:

Natasja on 20 april 2010 om 19:18 zei

Gefeliciteerd, hij is echt super mooi =D

Martine on 20 april 2010 om 20:29 zei

Echt leuk! Mooie kleur, ze bevatten idd erg veel pigment!

x Martine

Eva! on 20 april 2010 om 20:54 zei

gefeliciteerd! super leuk! ook echt mega leuk verpakt!

martine gotb on 20 april 2010 om 20:59 zei

moooi! ik heb eigenlijk nog nooit een gosh pigment geprobeerd, ik vind het gewoon rot om telkens zo'n potje te pakken, maar wel gewoon leuk als je wat meer tijd hebt om op te maken.

Josephine on 20 april 2010 om 21:21 zei

Ik heb pas mijn allereerste gekocht, i love them!

Lizzy on 20 april 2010 om 22:19 zei

Superleuk, mooi kleurtje inderdaad!

Beautyshiine on 21 april 2010 om 12:39 zei

Gefelici!
Hij is echt suuuuupermooi!
Ik heb er ook nog geen :(
x

Elisa on 21 april 2010 om 14:53 zei

Gefeliciteerd, leuk die bloemetjes, hihi ;p

Eve on 21 april 2010 om 16:41 zei

Cute:3

{dit is de goede}

MissEve on 21 april 2010 om 16:41 zei

Cute :3

Esther on 8 mei 2010 om 16:08 zei

haha, ik heb ook heel erg mijn best gedaan om ' netjes' te schrijven, doe ik normaal nooit. :P

leuk dat je er zo blij mee bent! Ik ben zelf ook fan van de effect powders! Superfijne en gepigmenteerd!

amanda van het Nederend zei

Gefeliciteerd

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice