Mededeling: Sweet Cupcake Beauty......


Lees maar gewoon de hele uitleg! Dus lees snel verder!


Hele hele lieve meiden,

Ik heb er heel erg lang over nagedacht, en ik zat zelfs te piekeren,
over hoe ik het nou moest aanpakken...
Maar.. er komt een einde aan. Een einde aan deze hele beautyblog.
Waarom?
Ik zag het als 'moeten' . En dat wil ik niet! Ik wil het zien als iets leuks,
een hobby, maar niet als 'moeten'! Daarom heb ik dus besloten om te stoppen.
Misschien een break, misschien helemaal. Maar ik denk dat jullie niks meer van me gaan horen, helaas. Ik wil niet dat het namelijk voelt als 'moeten'.
Ik vind het zelf ook echt SUPERjammer! En het spijt me ook enorm!!
Maar je moet weten, ik vond het echt superleuk om te doen,
al die lieve comments en berichtjes op de mail. Al die leuke artikeltjes schrijven,
fotos maken, en natuurlijk de filmpjes. Maar helaas!
ECHT SORRY LIEVE LIEVE MEIDEN!

Ik laat de site wel online staan, maar er komt dus niks nieuws op...
Nogmaals: SORRY! En toch bedankt voor al jullie support, dat gaf me de 'moed' om door te gaan, maar de laatste tijd. Ik heb het echt te druk, en red het gewoon niet meer!

LIEVE MEIDEN BEDANKT!
Ik hou heus wel van jullie! <3

Natuurlijk blijf ik wel actief op jullie blogs, met reacties! (:

Heel veel liefs, en ik ga het echt wel missen, maar het is beter zo!
xxx Esmay!

18 lieve berichtjes:

Astrid on 3 augustus 2010 om 10:05 zei

zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
jammer! Ik las je blog zo graag! Ik zal je ook missen!^^

Eva on 3 augustus 2010 om 10:30 zei

Aawhhh heeel jammer!
Maar idd, je moet het niet als moeten zien, maar gewoon als een hobby, dus dan is dat inderdaad beter ;)

carmenkind on 3 augustus 2010 om 10:41 zei

Ik vond je artikelen onwijs leuk om te lezen. Maar als je er niet meer met plezier aan werkte, moet je jezelf niet dwingen.

Succes nog met andere dingen die je gaat doen!

Esther on 3 augustus 2010 om 10:46 zei

:( wat jammer zeg. Maar je moet er inderdaad plezier in hebben. Soms heb ik ook van die periodes dat het meer moeten dan willen is, en die zijn niet leuk inderdaad.

Sisier on 3 augustus 2010 om 10:46 zei

oh wel jammer, maar het moet voor jezelf wel leuk blijven natuurlijk

Eva zei

Wat jammer !
Maar goed, je moet het ook niet doen als je er geen plezier meer van hebt. ;)

xxxxxx

Beautyshiine on 3 augustus 2010 om 12:00 zei

Wat jammeeeeeeeeeeer!
Ik las je site altijd met heel veel plezier!

Lisa :) on 3 augustus 2010 om 13:44 zei

Jammer dat je er mee stopt!
Maar je hebt gelijk! Als je het zelf niet meer leuk vind of het ziet als moeten dan is het niet leuk meer! Nog veel succes met je andere dingen of hobby's En ik ga je site erg missen!!

Amber on 3 augustus 2010 om 13:46 zei

aaah wat jammer!!!! Ik snap wat je bedoelt trouwens, ik heb het met buien ook dat ik het gevoel heb dat het 'moet'. Ik wilde bij blijven, ik wilde geen volgers kwijtraken en teleurstellen, het koste me teveel om daaraan te voldoen dus als ik nu eens een dipje heb stop ik gewoon even... meestal is het maar een paar dagen dus merken de meesten het niet eens, maar ik snap dus wel wat je bedoelt. Heel erg jammer!

Prinses Prikbordje on 3 augustus 2010 om 14:35 zei

Heel erg jammer, maar ik snap het wel. Je moet er wel wat lol aan beleven anders is het niks. Geniet maar van je vrije tijd. ;)

Elske zei

Ik snap je helemaal. Erg jammer hoor, je site was erg leuk!

Elisa on 3 augustus 2010 om 18:37 zei

Jammer, maar het moet een hobby blijven, geen verplichting..

Myrna on 3 augustus 2010 om 19:23 zei

Aah jammer zeg! Maar inderdaad als het gaat voelen als een verplichting is het niet leuk meer, en om een blog bij te houden moet het toch wel leuk voor je blijven!

li zei

ja echt jammer :(

Rani on 4 augustus 2010 om 11:08 zei

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO, zo jammer! Ik las je artikels echt heel graag! ;(

Charlotte Bxl zei

Het moet plezierig blijven he!

Anoniem zei

Zooo jammer! Ik keek elke dag op je blog om te kijken of er een nieuwe leuke post was om te lezen. Ik vond je blog echt super leuk. Jammer dat je er niet mee doorgaat, maar ik begrijp het wel want je moet er natuurlijk wel echt plezier in blijven hebben.

Nailpolicious on 10 augustus 2010 om 14:10 zei

wat jammer :(
maar je moet het alleen blijven doen als je het heeel leuk vind om te doen!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice