Challenge: Nagels


Hallo allemaal!

Ik heb mijn nageltjes lekker kort gevijlt, en ga nu een challenge doen!
Ik ga ze elke zondag op de foto zetten (wat ik elke zondag/maandag plaats), en kijken hoe ver ze zijn gegroeid! En daarbij lak ik ze elke zondag, en woensdag. Laten we maar gaan kijken hoe ze er nu uitzien (waarschijnlijk als ik dit plaats zijn ze al gelakt ;))...



Next week dus weer een update hierover :)

Oh, ik smeer ze trouwens ook goed in met een Essence SOS Nail Saver Cuticle balm,
en de Dove herstellende nachtcreme voor je handen!
En ik hoop natuurlijk dat ze supersterk en lang worden!

Love, Esmay

6 lieve berichtjes:

Eva zei

Succes ! ♥

x

Elisa on 12 april 2010 om 20:29 zei

Leuk, ik ben benieuwd na een paar weekjes

Beautyshiine on 12 april 2010 om 21:10 zei

Succes!
Ik ben benieuwd!^^
x

Martine on 12 april 2010 om 21:24 zei

Succes!!

x Martine

Frauke on 13 april 2010 om 10:41 zei

Ooh ik ben benieuwd zeg!!

Eva! on 16 april 2010 om 20:31 zei

ben benieuwd, mijn nagels groeien echt vol snel! jouwe ook?

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice