Routine: Nagels


Hallo allemaal!

Vandaag ga ik jullie een routine laten zien, namelijk van mijn nagels lakken!
Misschien niet heel boeiend, maar toch leuk om te laten zien!

Eerst doe ik altijd oude nagellak eraf met nagellakremover, maar dat staat niet op de foto!



1 Een basecoat, ik gebruik altijd die van Rimmel 3 in 1, om mijn nagels niet te laten verkleuren!
2 Een basecolor, ik gebruik hier Rimmel ; Fancy Fuchsia
3 Een 2de laagje van de basecolor, dan word de kleur wat intenser!
4 Nail-art, dit doe ik niet altijd, dit is een glitterlakje van Etos, om het op te leuken, maar soms doe ik ook aan nail-art (of Konad)!
5 Een topcoat, om het langer te laten zitten, dit is ook Rimmel 3 in 1, en deze gebruik ik altijd als base en topcoat!
6 Drogen! Ik laat het meestal een kwartiertje drogen, dan ga ik bijvoorbeeld voor de computer, en na een uur is het meestal helemaal droog, en kan ik weer alles doen (al ben ik dan wel heeeel voorzichtig!).

En dat was mijn nagelroutine!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat zouden jullie vinden van een nagellakstashpost of iets?

Veel liefs, Esmay

10 lieve berichtjes:

Simone on 5 april 2010 om 18:28 zei

Verkleuren je nagels bij rimmel niet? want ik heb nu het probleem dat ik telkens gele nagels krijg en dus mijn handen in warmwater met citroen moet proppen om ze te ontkleuren en dat vind ik nogal tijdverspilling ;), dus als dat bij rimmel niet is dan ga ik maar een rimmel kopen.

Martine on 5 april 2010 om 18:52 zei

Handig om te weten! Ik doe het ook zo :P

x Martine

Marjolein on 5 april 2010 om 20:16 zei

een nagellakstash post is altijd leuk ;)

Beautyshiine on 5 april 2010 om 20:20 zei

Superleuk om te weten!
Ik doe dit ook allemaal!
Behalve dan de basecoat,die doe ik niet.
x

Amanda on 5 april 2010 om 21:43 zei

Leuk bedacht! Maar een uur drogen? Wow bij mij is mijn nagellak na 15 minuten wel droog? O.o

Esmay on 6 april 2010 om 10:39 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Esmay (admin) on 6 april 2010 om 10:45 zei

@ Simone: Nee! Je nagels verkleuren niet, en hij kost 6.99!
@ Marjolein: oke! Dan weet ik dat ik dat een keer kan doen!
@ Beautyshiine: Maar dan kunnen je nagels verkleuren!
@ Amanda: Ja, maar na een uur is het helemaal uitgehard!

Axelle on 6 april 2010 om 17:39 zei

jep juist dezelfde routine als bij mij :D

Elisa on 7 april 2010 om 16:42 zei

Leuk, ik wil je nagellak-stash wel zien ;)

Natasja on 9 april 2010 om 16:11 zei

handig om te lezen!

Een reactie posten

Laat lekker een reactie achter! Vind ik áltijd leuk om te lezen!

Hou het netjes, en schrijf in het 'normaal' Nederlands.
Ook geen spam, en geen kritiek, alleen opbouwend kritiek, want daar kan ik wat mee!

 

sweet cupcake beauty Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice